fbpx

Potrebujem nové zručnosti vplyvom pandémie

Osobný rozvoj začína vlastnou nespokojnosťou.

Potrebujem nové zručnosti vplyvom pandémie

Osobný rozvoj začína vlastnou nespokojnosťou.

Nová situácia vyžaduje nové zručnosti.

Ocitli sme sa v období, kedy niektoré odvetvia stagnujú, niektoré odvetvia redukujú a niektoré zaniknú. Nikto z nás by pred niekoľkými mesiacmi nepovedal, že pandémia tak výrazne zasiahne do našich životov. Pokiaľ ste sa aj vy ocitli v situácii, že už nemôžete ďalej čakať a potrebujete získať svoje nové uplatnenie na trhu práce, ste na správnej adrese.

Získať OBCHODNÍCKE zručnosti

Premýšľate o pozícii obchodného zástupcu, finančného poradcu, bankového pracovníka, poistného poradcu, realitného makléra, obchodného cestujúceho a pod.? Robili ste v kontakte s klientmi, či už v predajni, reštaurácii alebo eventovej spoločnosti? Dokážete sa naučiť technické parametre produktu alebo služby? Nemáte strach, či ostych z nadväzovania nových kontaktov? 

Ak ste odpovedali na každú otázku odpoveďou ÁNO, potrebujete sa dovzdelať nasledovným zručnostiam:

Umenie viesť úspešný obchodný/predajný rozhovor

  • Predajné zručnosti;
  • Prezentačné a vyjednávacie zručnosti;
  • Aktívne počúvanie;
  • Analýza potrieb klienta;
  • Zvládanie námietok, argumentácia;
  • Uzatváracie techniky, dojednanie ceny.

Plánovanie a organizácia času

  • Time management;
  • Efektívne vedenie predajného rozhovoru;
  • Zásady dokončovania;
  • Asertívne správanie a umenie povedať NIE;
  • Deľba práce a žiadanie o pomoc;
  • Stanovovanie si reálnych cieľov.

Rozvinúť MANAŽÉRSKE zručnosti

Došlo vo vašej firme k redukcii stavu zamestnancov a vy ste prišli alebo prídete o miesto? Boli ste na pozícii junior manažéra vo svojom obore a radi by ste sa u nového zamestnávateľa uchádzali o podobnú alebo vyššiu manažérsku pozíciu? Je to v poriadku. Mať manažérske ambície nie je nič neprirodzené aj počas pandémie. Pokiaľ cítite, že dokážete viesť tím ľudí, len neviete, čo sa aktuálne u manažérskych pozícií vašej kategórie vyžaduje, potrebujete sa zorientovať a prípadne dovzdelať v niektorých nasledovných zručnostiach:. 

Odborné zručnosti

  • Princípy vedenia a riadenia tímu;
  • SMART technika pre deľbu úloh;
  • Náborový pohovor so zamestnancom;
  • Rozvojový rozhovor so zamestnancom;
  • Vytíkací rozhovor so zamestnancom;
  • Exit rozhovor so zamestnancom

Interpersonálne zručnosti

  • Time management a prioritizácia;
  • Prezentačné zručnosti;
  • Poskytovanie konštruktívnej spätnej väzby;
  • Delegovanie – žiaden mikromanažment;
  • Rozvoj a práca s potenciálom tímu;
  • Talent pool a výchova nástupníkov;

Dĺžka trvania a cena

Cena 1 hodinovej individuálnej konzultácie.

Cena 1 hodinovej ONLINE konzultácie pre poskytnutie spätnej väzby k životopisu, LinkedIn profilu, vrátane zhodnotenia a odporúčaní.

3 predplatené hodiny konzultácií.

Prijmite za svoj život stopercentnú zodpovednosť a nečakajte.

Najnovšie články

Sledujte ma na Instagrame